tisdag 12 juli 2011

Nu Är jag Glad

Igår fick jag ett efterlängtat samtal, de ringde från Forsa Rehab och frågade om jag ville börja jobba där. Självklart att jag vill det, så nu i morgon dag och på onsdag kväll ska jag gå intro där.
Jag har ju aldrig jobbat på rehabilitering, har bara jobbat på äldreboende - men de kommer nog gå bra det här med. Men nog har man ändå lite fjärilar i magen, är trots allt ett helt nytt ställe som jag ska till.

Jag som verkligen längtat att få komma ut och jobba, har sökt....vet inte hur många jobb, men alltid att man får svaret tillbaka att "tjänsten är tillsatt". Är så tröttsamt, men det är jag väl inte ensam om.

Så i morgon ska mina tjejerna få vara med morfar när jag ska jobba, för fritids har sommarstängt nu i två veckor. Men de längtar att få spendera en hel dag tillsammans med morfar....

4 kommentarer:

Pysselfröken sa...

Halloj!
Tittar in och skickar en stor grattishälsning.
Kram

Terés sa...

Men grattis! Va kul...

Monica sa...

Låter härligt Gumman och ja jag fick ditt sms men har inte hunnit med att svara bara... Har inte riktigt landat i nya rutinerna... Hihi... Massa kramar

Susy sa...

STORT grattis!

KRAM SUSY

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...