onsdag 27 juli 2011

Ledig Dag

Idag när jag är ledig från jobbet ska jag passa på att ge lägenheten en duvning, men får väl dammsuga på fredag när min dammsugare kommer - har ingen som fungerar nu. Jo jag har en som står hemma, men får inte igen locket på den - å tar jag i så är jag rädd att den går sönder.

Skulle behöva åka till Dollar med och köpa enfärgade panelgardiner, som jag kan ha under mina mönstrade när de blir dags att byta gardiner. Brukar passa på att byta till Tilde fyller år i början av oktober.

I går när jag hade jobbat klart så hann jag inte mer än hem så ringde de från jobbet. Då ska jag få gå intro på en annan avdelning. Så from på måndag har jag två avdelningar att rycka in på när det fattas. Tycker det är jättekul!!!!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...