tisdag 19 juli 2011

Bjuråkers Stämman

Här har vi huserat, jag och tjejerna under Bjuråkers stämman.
Tjejerna tycker att det är så mysigt att sova i husvagn, det tycker jag oxå måste jag säga.

Jag och Tilde tog en promenad till Bjuråkers Forngård, möttes av en hel del med bilar. Men de här var ju ändå bara en liten del av alla som fanns där.
Tjejerna mina fick vara med och hjälpa till när jag å syrran sålde dricka, de fick stå en timme var. Tyckte de var så kul, så frågar redan om att få vara med nästa år när de är dags igen.


Tindra helt salig när en kompis till mej frågade om hon ville bugga inne i logen till dansbandet. Hon blev så sugen själv på att få dansa när hon såg mamma dansa. Upptäckte då att gud vad jag har saknat dansen, kanske dags att börja ta upp det igen.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...