onsdag 19 juni 2013

Sorgens Dag

För lite drygt 5 veckor sedan så födde min katt Mizty 4 kattungar varav en var död. Var inte hemma då hon födde sina kattungar för att jag jobbade, så troligen hade den kvävts av fosterhinnan.
Men hon hade iaf tre små söta kattungar som var kvar....men en av dom utmärkte sig lite mer än de andra två, då hon var sååå liten. De andra två växte å frodas medan denna växte väldigt lite, såg ju ut som hon endast var 1-2 veckor gammal fast hon är 5 veckor.

Men så i morse när jag vaknade så hittade jag den minsta lilla "Lilja" som mina flickor kallade henne, död inne i mitt sovrum på mattan.
Har undrat länge hur länge kommer denna lilla parvel överleva, hon fick vara med i 5 veckor sen orkade hon inte mer.

R.I.P Lilla Lilja

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...