söndag 11 november 2012

Då Börjas Det...

I somras var jag in till kontoret på Hudiksvalls Bostäder och kollade på mitt lägenhetskonto, om hur mycket det fanns och vad jag kunde göra i lägenheten.
Jag hade väldigt mycket då jag inte gjort något på 9 år, så länge som jag har bott i samma lägenhet. Så jag kan i princip göra om hela.
Men valde att börja med hallen, köket, vardagsrummet samt mitt sovrum.
I onsdags hörde målaren av sig, att han skulle börja hos mej nästa dag. Ja det var bara att röja det, i hallen till att börja med.

Här så har målaren börjat i hallen, som att tejap papper på golvet samt spacklat.
Han ska tom måla om dörrarna så dom blir vita, nu är dom ljusbruna.

Igår så var brorsan och jag å tömde mitt sovrum, så nu ekar det tomt. Ja nästan iaf, för det var ok att ställa sängen mitt på golvet - så la vi bokhyllorna på sängen.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...