lördag 17 mars 2012

Pärlplattor

Jag hittade en helt ny värld igår när jag letade efter mönster till pärlplattor åt tjejerna mina. Nu verkar det inte bättre som att även jag blev biten av denna trend, för vad mycket det finns bara man letar, å vilka tavlor vissa gör med flera tusen pärlor.

Jag har blivit helt kär i den söta svampen från Super Mario, hittade mönster på den oxå. Så nu får jag ta och köpa hem plattor och pärlor, så kan jag sätta mej med tjejerna och pärla när de kommer från pappa nästa gång.
Hittade även mönstret på stjärnan plus en massa andra söta på denna sida.

Finns verkligen så mycket med just pärlor när man väl börjar på att leta. Laddade hem en massa möster från en sida som heter Perler Breads.
Kan verkligen rekommendera den!!!


Bilden är lånad från Pyssloteket.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...