lördag 10 mars 2012

Finalen I Globen

Ikväll kl 20.00 smäller det, då är det finalen i Melodifestivalen.
Här har töserna ina bestämt att vi ska kolla på den tillsammans med grannen, så det lutar väl att blir så oxå.

Hade jag fått bestämma så hade resultatet efter kvällens röstning sett ut så här:
01. David Lindgren – Shout It Out
02. Loreen - Euphoria
03. Top Cats - Baby Doll
04. Danny Saucedo – Amazing
05. Lisa Miskovsky – Why Start A Fire
06. Dead By April - Mystery
07. Ulrik Munter - Soldiers
08. Molly Sandén - Why Am I Crying
09. Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern - Jag Reser Mig Igen
10. Björn Ranelid feat. Sara Li - Mirakel

Men det får jag väl bara drömma om. Men jag hoppas bara att Thorsten Flinck och Björn Ranelid hamnar så långt ner som möjligt. Bara inte någon av dom vinner så är jag nöjd.

Dags att gå in till grannen nu med tre töser, ja Tilde har en kompis här över natten.
Blir väl chattrigt värre, men sååå kul för dom att han kompis över natten.


Bilden är lånad från Walentine.se

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...