lördag 8 februari 2014

Tappat Livsgnistan...

Ja nu var det verkligen länge sen jag bloggade, men det har varit sina anledningar.
Mitt mående har inte varit som det ska på flera månader, så den 26/12 så hände det som inte får hända - jag fick panikångestattacker, ja inte bara en utan tre stycken under två dagar.
Så det blev ett besök på akuten å sen en sjukskrivning på tre veckor.

Bild lånad från Livsgnistan.

Nu idag å flera dagar så har jag pratat med en person som betyder väldigt mycket för mej, som har ett stort och varmt hjärta. Hen fick mej att inse att jag har tappat livsgnistan...det fick mej att tänka till, att det var flera år sedan jag kände någon livsglädje.

Jag vet inte hur jag ska göra för att hitta glädjen i mitt liv igen...det har gått så pass lång tid. Senaste gången jag kände glädje var nog säkert 7-8 år sedan.
Det första jag ska göra på måndag är att ringa till Hälsocentralen om att få en tid hos en Kurator/Psykolog, för så här kan jag inte ha det...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...