fredag 8 november 2013

Min Nya Brosch

När jag läste till Undersköterska så köpte jag en Undersköterskebrosch när jag var klar. Men efter ett vik som jag hade på Sjukhuset 2007 så försvann min brosch. Har länge tänkt köpa en ny, men det har bara inte blivit av.

Nu när jag började på mitt vik å våras så frågade många av "mina" brukare(ja nu heter det kunder) om jag verkligen var undersköterska då jag inte hade någon brosch.


Bild lånad från Millas Liv.

Men idag nu så äntligen har jag skickat efter en från Everand.
Förra gången köpte jag en blå brosch med ett vitt kors, men denna gång blev det en vit brosch med ett rosa kors. Har redan fått ett sms om att den är skickad, så kan nog redan till veckan börja använda den på jobbet.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...