lördag 19 januari 2013

Jag Snarkar...

I säkert ett år har jag varit trött som en gris varje dag, utan att fatta vad problemet ligger. Men sen jag träffade min nya STORA kärlek, har jag fått reda på att jag snarkar som ett tröskverk.

Bilden är lånad från Sömnapne.se

Men nu så är det jag som ska beställa tid hos min familjeläkare för att få hjälp, orkar inte med att vara trött varje dag - känns som att jag går i någon dvala. Inte så konstigt då heller om jag nu snarkar så här mycket.

Det känns extra viktigt att få hjälp då jag redan har hjärt- och kärlsjukdomar i familjen, men att man kan även drabbas av depression, diabetes, stroke, högt blodtryck, smärta och astma.
Även så har man större risk bli inblandad i bilolyckor då man har sämre koncentrationsförmåga.

Jag vill kunna vara aktiv med mina barn, men som det är nu så orkar jag inte.
Så på måndag blir det att ringa och boka en tid....


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...