onsdag 4 juli 2012

Heldag I Sthlm

I måndags kväll drog jag och gubben min till Sthlm. Först mellanlandade vi i Bollnäs för byte av bil.
Vi åkte från Bollnäs runt 20-tiden och var framme i Sthlm strax efter kl 1, gick bra att köra måste jag säga. Vi sov över hos kompisar till gubben min.

Vi åkte iväg redan på tisdag fm, då vi skulle hinna hälsa på gubbens pappas grav ute i Barkaby.
Efter det blev det en mysig tur ute i Gamla Stan. Första gången jag gick där, men absolut inte den sista. Köpte presenter till mina älskade döttrar oxå.
Sen vid 18.30 begav vi oss till Stadion.
Gubben bjöd mej på min livs första fotbollsmatch på Stockholms Stadion.
Ok, jag är inte ett dugg intresserad av fotboll. Men att sitta på plats och kolla så här gav mej en helt ny upplevelse.
Djurgårdens IF spelade emot Göteborg, och det var DIF som vann.

Vi åkte hem direkt efter matchen, var hemma kl 3 på morgonen.
Gick jättebra att köra hem, var lagomt med trafik....

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...