tisdag 10 januari 2012

Tindra 9 År

I morse gick jag & Tilde upp extra tidigt, eftersom att Tindra fyller år så är det frukost på sängen som gäller.
Det blev både sång och frukost på sängen för Tindra samt en present.
Men vilken lycka när hon såg vad hon fick, handstickade dockkläder i rosa. Dockan hennes fick snabbt byta kläder...

Kan inte fatta att det redan gått 9 år sedan man låg på förlossningen och hade värkar.
Snabb var hon oxå den lilla trollungen min, 20 minuter inne på förlossningen var allt som behövdes. Kände mej nästan snuvad på förlossningen, hann inte med lixom.

GRATTIS mammas lilla älskling på 9 års dagen!!!!

1 kommentar:

Anna-Karin sa...

Får gratulera tjejen i efterskott :-)

Du har kommenterat i min säljblogg och jag vet inte hur man svarar...är ny på detta! Har svarat på min blogg men vet inte om du får meddelande om det...
Ville i alla fall bara säga att jag har reserverat Aspen ornament åt dig!

Mvh
Anna-Karin
annakarin@lappehus.com
http://lappehuspysselbutik.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...