fredag 23 september 2011

Förkyldningstider

I början veckan kände jag att en förkyldning var på gång, kliade i halsen - typiskt tecken det. Så i onsdags när jag vaknade hade det slagit upp på natten, kände mej helt däckad.
Skickade tjejerna mina på bussen till skolan, själv så gick jag hem å la mej.
Tur i oturen så skulle tjejerna till pappa då över natten, han fyllde år plus att tjejerna hade gympa precis bredvid där han bor.
Jag som tränar Afro på onsdagar, blev inget för mej då.
Så på igår fick jag sova ut, det behövde jag kände jag - vaknade inte förrän strax efter 11.

Men nu tror jag att även Tilde är på gång, hon sa att de kliade i halsen i morse.
Så är väl hennes tur nu då. Hon som ville prova träna Afro med mej på söndag, får se hur vi är då.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...