lördag 27 augusti 2011

Ett Bättre Mående Tack Vare LCHF

I hela mitt vuxna liv så har jag jojo-bantat. Gått bra ett tag och jag mått mycket bättre, men sen så har jag tröttnat - å inte gör det saken bättre att man alltid var ensam.

Men nu tack vare LCHF så har jag gått ner från 115 kg när jag började den 21 maj till 98 kg som vågen står på idag, jag mår absolut mycket bättre. Sen så är vi en grupp på 10 personer som träffas en gång i veckan och stöttar varandra, de ger mej och bättre självkänsla och bättre självförtroende. Jag bloggar även om min viktnedgång, å än så går det som en dans på rosor, men det är väl oxå pga allt stöd jag har runt omkring mej.

Så jag tackar Annica Dahlqvist för den nya livsstilen, jag har nog fortsatt med min jojo-bantning om jag inte kommit i kontakt med LCHF.

1 kommentar:

Jannica sa...

Men vad härligt att LCHF fungerar så bra för dej! Jag tror stenhårt på det!
Är själv insulinfri (diabetiker) sedan 35 dagar tillbaka tack vare LCHF!
Lycka till!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...